آخر و عاقبت میتینگیدن با موشها!

دیگه چی میخواستین بشه؟ سرما هم خوردیم؛ اون هم درست در زمانی که دفترچه بیمه داره مراحل تمدید رو سپری می کنه! خیلی وقت بود همچین سرمایی نخورده بودم! حالا با این سرما میخوایم پنجشنبه بریم دار آباد! خدا رحم کنه!

هر چی می کشم از دست این موشهاست. نیم ساعت دیر میان که هیچ؛ یک ساعت هم الکی بلکی با هم صحبت می کنن جلوی هتل! آخرش هم بی خیال نمایشگاه رفتن میشن! آخه شما که نمی خواستین برین نمایشگاه چرا یک ساعت و نیم ما رو اونجا تو سرما معطل کردین که این بلا سرمون بیاد؟ مگه من دستم به شاهد نرسه! MT شو تبدیل به وردپرس می کنم! کلا روز بسیاربدی بود یکشنبه! داتکیون هم بعد دو ماه یادشون افتاد که باید پول اینترنت رو ازمون بگیرن  باز خوبه که ماه قبلی رو یادشون رفت!

جناب ایوانکو برانکوویچ هم که روش خیلی خیلی زیاد شده ، طلبکار هم هست مرتیکه پر رو ، باز دم برره ای ها گرم که خوب حالشو گرفتن  

امروز هم ۴ تا بازیه. مهمترینش هم بازی ذوب آهن - پاس هست. من که دارم کم کم از ذوب آهن خوشم میاد. تیم بی ادعایی هست. پرسپولیس هم تا اطلاع ثانوی جمع کنه بره ، مگه اینکه وضعش درست بشه! استقلال هم که ایشاالله تو گل و لای نوشهر گیر کنه یه خورده بخندیم!

ای بابا! مگه من خبرگزاری هستم که هی پشت سر من اخبار در می کنم! تا سرمام خوب نشه دیگه اینجا چیزی نمی نویسم! پس دعا کنین که خوب خوب زود شم!

صبر کن ببینم! چیزی یادم نرفته که ... بذار فکر کنم ... نه! اگه موردی بود بعدا میگم! هاپیشششششششکهههههههه

نظرات 1 + ارسال نظر
فرید سه‌شنبه 24 آبان 1384 ساعت 11:50 ق.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
تبریک میگم عالی بود به ما هم سر بزنید خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد