خدایا شکرت!

بحرین حذف شد!
شاید تو این چهار سال هیچ اتفاق ورزشی دیگه ای به اندازه این خبر منو خوشحال نکرده بود! فقط یه پرچم ایران کم بود که تو ورزشگاه منامه بایستی میدادیم دست بازیکنای ترینیداد و توباگو تا باهاش دور افتخار بزنن. شنیدم بعد بازی تماشاچی های بحرینی حسای قات زدن و یه چیزی شد تو مایه های اتفاقات بعد از بازی ایران و ایرلند تو تهران!
بهتر از این دیگه نمیشد! به بدترین شکل ممکن حذف شدن. گل دقیقه ۹۰ اونها رو داور قبول نکرد! خداییش عجب داور شجاعی بود! تازه به خاطر اعتراض بحرینی ها ، یکیشون رو هم اخراج کرد! حقشون بود! خدایا شکرت! دیگه خوش شانسی های اینا تا کی میخواست ادامه پیدا کنه؟ بس بود اون همه که با خوش شانسی و پول نفت و غیره تا همینجاش هم بالا اومدن! راس میگن خدا میخواد حال یکی رو بگیره ، یواش یواش میارتش بالا تا سر مرز یهو همچین میکوبتش که خودش هم نفهمه! قصه بحرین هم دقیقا همین بود! لب مرز صعود به جام جهانی موندن!
ترکیه هم حذف شد! هر چند که زیاد واسم فرقی نمی کرد اما اینکه می دیدم بعضی ها صعود ترکیه براشون خیلی خیلی بیشتر از تیم ملی خودمون اهمیت داشت از این جهت دلم خنک شد! بیشتر از این نمی تونم حرف بزنم چون از طرف همونها متهم به هزار تا چیز میشم!!
اسپانیای نفس من هم صعود کرد. ایشالله این دوره بدشانسی های اسپانیا تموم میشه و جزو ۴ تا تیم خواهیم دیدش! استرالیا و چک هم صعود کردن که خب مبارکشون باشه!
 
فوتبال رو میذاریم کنار! دیروز رفتیم دار آباد اردو!! به همراه ۸ تا از بچه های خوابگاه. چه حالی داد! اولش که راه رو به مدد و لطف مسیریابی بنده اشتباه رفتیم. بعد هم که توپ والیبال رو قایمش کردیم تا موقع برگشتن که مسئول اردو حسابی قاتی کرده بود به خاطرش. برگشتن هم از راه دره برگشتیم که من خودم یه بار قبلا تجربه اش رو داشتم ولی مخالفتی نکردم و بدون دادن تلفات مسبر رو طی کردیم! دوربینم هم خیلی حال داد به من و با اینکه باتریش نصف بود عکسهای خوبی انداخت و خوب دووم آورد! در کل خوش گذشت.
 
دیگه چی؟ هیچی نمونده! جز اینکه یه رفیق خیلی خیلی خوب پیدا کردم! خودش میدونه کیه! حامد جان هر جا هستی موفق باشی.

آخر و عاقبت میتینگیدن با موشها!

دیگه چی میخواستین بشه؟ سرما هم خوردیم؛ اون هم درست در زمانی که دفترچه بیمه داره مراحل تمدید رو سپری می کنه! خیلی وقت بود همچین سرمایی نخورده بودم! حالا با این سرما میخوایم پنجشنبه بریم دار آباد! خدا رحم کنه!

هر چی می کشم از دست این موشهاست. نیم ساعت دیر میان که هیچ؛ یک ساعت هم الکی بلکی با هم صحبت می کنن جلوی هتل! آخرش هم بی خیال نمایشگاه رفتن میشن! آخه شما که نمی خواستین برین نمایشگاه چرا یک ساعت و نیم ما رو اونجا تو سرما معطل کردین که این بلا سرمون بیاد؟ مگه من دستم به شاهد نرسه! MT شو تبدیل به وردپرس می کنم! کلا روز بسیاربدی بود یکشنبه! داتکیون هم بعد دو ماه یادشون افتاد که باید پول اینترنت رو ازمون بگیرن  باز خوبه که ماه قبلی رو یادشون رفت!

جناب ایوانکو برانکوویچ هم که روش خیلی خیلی زیاد شده ، طلبکار هم هست مرتیکه پر رو ، باز دم برره ای ها گرم که خوب حالشو گرفتن  

امروز هم ۴ تا بازیه. مهمترینش هم بازی ذوب آهن - پاس هست. من که دارم کم کم از ذوب آهن خوشم میاد. تیم بی ادعایی هست. پرسپولیس هم تا اطلاع ثانوی جمع کنه بره ، مگه اینکه وضعش درست بشه! استقلال هم که ایشاالله تو گل و لای نوشهر گیر کنه یه خورده بخندیم!

ای بابا! مگه من خبرگزاری هستم که هی پشت سر من اخبار در می کنم! تا سرمام خوب نشه دیگه اینجا چیزی نمی نویسم! پس دعا کنین که خوب خوب زود شم!

صبر کن ببینم! چیزی یادم نرفته که ... بذار فکر کنم ... نه! اگه موردی بود بعدا میگم! هاپیشششششششکهههههههه

فوتبال و دیگر هیچ!

اصلا اعصاب ندارم. فقط دارم خدا خدا می کنم امروز از توگو (در حقیقت تیم دوم توگو) به شکل فاحشی ببازیم تا این برانکو جمع کنه بره. بله! همین من که تا پارسال طرفدارش بودم الان متنفرم ازش. تقصیر خودش هم هست. وقتی ترکیب تیم رو یک سال ثابت نگه میداره همین میشه که دیدین! تیم امید مقدونیه هم تو آزادی ما رو میبره و آب از آب تکون نمیخوره! خدایا خودت به داد این تیم برس فقط از وحید هاشمیان خوشم اومد که کارش رو درست انجام داد بقیه در حد وحشتناکی بودن. بگذریم!

دیشب شب فوتبال بود. شبکه ۳ هم برای معدود دفعات که شده بازی دوستانه آرژانتین - انگلیس رو پخش کرد. عجب بازی بود فقط حیف و صد حیف که پنالتی دقیقه ۹۰ آرژانتین رو داور عوضی نگرفت و همون توپ رفت تو گل آرژانتین . آخر نامردی بود ولی کلا بازی قشنگی بود. بقیه بازیها رو هم ندیدم اما جالبترین نتیجه برد ۸-۰ برزیل جلوی امارات بود که البته ۷ تای اون تو نیمه دوم بود!

بقیه بازیهای دیشب: (اسامی تیمهای میزبان سمت راست آمده است!!) در ضمن جهت دیدن گلزنان هر بازی روی نتیجه آن کلیک کنید!

 FT Korea Republic 2 - 2 Sweden
 FT Finland 2 - 2 Estonia
 FT Belarus 3 - 1 Latvia
 FT Bulgaria 6 - 2 Georgia
 FT South Africa 2 - 3 Senegal
 FT Liechtenstein 1 - 2 Rep. of Macedonia
 FT Scotland 1 - 1 United States
 FT Argentina 2 - 3 England
 FT Romania 1 - 2 Ivory Coast
 FT U.A.E. 0 - 8 Brazil
 FT Holland 1 - 3 Italy
 FT France 0 - 0 Germany
 FT Portugal 2 - 0 Croatia

و اما بازیهای مقدماتی جام جهانی هم دور رفتش انجام شد و تیم محبوب من - اسپانیا - اسلواکی رو لوله کرد! ترکیه هم باخت تا دل من خنک بشه! آخه رو چه حسابی بازی ترکیه- سوییس پخش مستقیم شد ولی بازی آلمان- فرانسه و ایتالیا- هلند و حتی اسپانیا-اسلواکی پخش زنده نداشت؟

FT Norway 0 - 1 Czech Republic
 FT Switzerland 2 - 0 Turkey
 FT Uruguay 1 - 0 Australia
 FT Spain 5 - 1 Slovakia
 FT Trinidad & Tobago ۱ - ۱ Bahrain

 کپی رایت لایو اسکور دات کام!!!