mahdi206 : سکته مغزی در پنجمین سالگرد!!

توضیح خاصی نداره!! از عنوان کاملا مشخصه! mahdi206 ، اکانتی که 5 سال پیش برای اولین بار توی اینترنت و سایت Yahoo برای خودم انتخاب کردم ، به دلایل نامعلومی ازطرف یاهو بسته شده!! اواخر مهر 1380 بود که این ID رو ساختم و حالا این ID با تمام اطلاعاتی که توش بود و با همه خاطراتی که باهاش داشتم رو ظاهرا باید به آشغالدونی تاریخ بسپرم ...
فعلا که هنوز کورسوی امیدی دارم تا ID رو برگردونم و حداقل مطمئن هستم که هک نشده. ولی اگه نتونم کاری کنم ، ...... نمی دونم!! اصلا نمی تونم بهش فکر کنم! دو روزه که نمی تونم بخوابم. اصلا تقصیر خودم بود که بهش اعتماد کردم. نباید اینقدر خودم رو محتاجش می کردم که حالا یک ساعت هم نتونم دوری اش رو تحمل کنم. فکر کنم بهترین کار در این شرایط این باشه که برم کار سربازی ام رو یکسره کنم تا یه خورده این ماجرا رو فراموش کنم.
ای کاش اکانتم هک میشد!! فکر کنم اینطوری زودتر میتونستم برگردونمش!! ای یاهوی لعنتی! لعنت به هر چی آمریکاییه که مایه شر شدن برای ما!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 3 آبان 1385 ساعت 10:00 ق.ظ http://daftarekhaterat.persianblog.com/

کاشکی میشد ایمیل رو هم ریکاوری کرد. :(

آنتی ویروس چهارشنبه 3 آبان 1385 ساعت 01:22 ب.ظ http://navayeferagh.blogfa.com/

عیب نداره مهدی ..یه خورده سخت و درد ناک هست ولی میگذره ...الهی که پسش بگیری به خوبیو خوشی خوشحال شی ...ولی اگرم نشد نات متر :دی

مهم نیست پنج‌شنبه 12 بهمن 1385 ساعت 12:11 ب.ظ

va ghean nemidonam chejori va az to kodom site omadam to webloge shoma vali mikhastam safharo bebandam ke azroye bikari goftam bezar bekhonam bebinam chie.....vali enghadr baram jaleb bod ke ta akhareso khonadam ... jaleb bodanesh inaja bod ke kheili sade va samimi gofte bodid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد