گزارش هفتگی

سلام علیکم جمیعا 

همگی خوبید؟ من که حالم خوبه ، البته این هفته واقعا تا مرز قات زدن پیش رفتم ولی خب این پول بدجوری آدم رو وسوسه میکنه باعث میشه آدم جلوی خودش رو بگیره!!    

هیچی دیگه ، بعد مدتها بالاخره ما هم صاحب یه اتاقک کوچیک توی زیرزمین امور خوابگاهها شدیم!!    ولی خب این دفعه ای قضیه خیلی فرق می کرد!! کار رو در حالی تحویل گرفتم که همه چی به هم ریخته بود ، ۳-۴ تا خوابگاه شبکه نداشتن ، شبکه داخلی اداره هم به خاطر صاعقه و سوختن سوییچ و روتر و ... تعطیل بود و کلی سیستم درب و داغون و ... ولی خب تا اینجا حداقل خودم از خودم راضی ام که یه کارهایی کردم و این ۱۰ روز میتونم بگم که وقت تلف شده نداشتم! البته یک چیزهای عجیب و غریبی هم از شبکه جات دیدیم که در این مقال نمیگنجه و فعلا هم لاینحل مونده! 

امروز هم به مبارکی دو دستگاه k750 خریداری نمودیم تا تحویل اولیای محترم بنماییم! مبارکشان و مبارکمان باشد! راستی شماره خطم رو از همین حالا پیش فروش می کنم!! میگن که تو مایه های ۰۹۱۱۳۰۰۰۳۰۰ هست ، حالا ۵-۶ تا بالا پایین شاید داشته باشه! 

هفته پیش هم که آبی ها حسابی ضایع شدن و دیگه خودتون میدونین که چی شد. کار تا اونجا پیش رفت که ارژنگ رفت برامون شیرینی گرفت واسه اینکه تیمشون بیشتر گل نخورد!! 

فردا هم بعد دو ماه میریم خونه ببینیم چه خبره!!   

همین دیگه ، شب و روزتون بخیر. خداحافظ تا دیدار بعدی 

نظرات 11 + ارسال نظر
فرشاد جمعه 19 آبان 1385 ساعت 11:58 ق.ظ

مبارکه مهدی
هم گوشی هم ......




یه دقه بیا جلو آها قرمز رو میگم

راستی آخرش گوشی هک شد؟

ایکابود جمعه 19 آبان 1385 ساعت 12:47 ب.ظ http://vahid-blig.mycast.ir

شرکت مخابراتی حاج مهدی 206 و پسرانش !!

تبریک !! به امید کسب کرسی پرفسوری دانشگاه !

شدیدانه علاقه مند ببینم شبکه رو چه مدلی چیز می کنی !!
ببین روشش اینه که سیم آبیه رو بزنی به قرمزه ! سبزه رو هم بزنی به سیاهه ! اون سیم زرد ها رو هم به لوله آب وصل کن لووووووول

کم شنبه 20 آبان 1385 ساعت 05:15 ق.ظ

موفق باشی عزیز دل انگیز !! برادر به قربانت بره! عزیز دل برادر ...

shazdeh یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 03:51 ب.ظ

ایشالله همیشه به گردش...:دی

منم دیگه یکشنبه 28 آبان 1385 ساعت 07:04 ب.ظ http://mojgan110.wordpress.com

یه فایل توی سایت دانشگاهمون هست که میگن مستر پسورد روترها ست .
میخوایش ؟

مژگان سه‌شنبه 30 آبان 1385 ساعت 06:37 ب.ظ

در جوابه این :
من نمی دونم چرا از این جور اتفاقها واسه تو پیش میاد؟!! ما هم مثلا 5 سال دانشگاه درس خوندیم!!
البته سی دی صورتی به شدت تایید میشه!! کار خوبی کرده اون پسره!!

===========
والا من هم نمیدونم ! مگه باید بدونم ! من فقط این را میدونم که مثل بچه آدم دارم درسم را میخونم و زندگیم را میکنم ! به من چه خو!!

ایمان یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.mybrainstorms.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممم
خوبی مهدی جان؟
یادم نمیره مهدی سلیمانی نفر ۶ ام کشور توی آینده سازان بود . دوران راهنمایی اون همه درس خوندن و دبیرستان هم کم و بیش با درس سپری شد . من از وب فرشاد به وب تو اومدم . خیلی وقت بود سعی کردم اون دوران رو از ذهنم حذف کنم . خیلی عذاب آوره ....
مهندس جان زندگیت رو به راهه؟
تو از بهمن ۸۳ مطلب می نویسی؟ من که این سومین وب خودم رو چند بار اف دیسک کردم اما باز یه اراجیفی می نویسم و البته به دلایل مختلف هر دفعه سبک نوشتنم تغییر می کنه و این بار شده تک نگاری :) !!!!
موفق باشی :)
منتظرم عزیز ...

ایمان دوشنبه 6 آذر 1385 ساعت 07:16 ق.ظ http://www.mybrainstorms.mihanblog.com

به! ما رو باش که به کی میگیم سلام و علیکم! بابا ایمان فغانی هستم دیگه !

سلام ایمان جان
مگه میشه آدم پشم معروف رو ازیادش ببره؟ :d

والا زندگی فرصت نمیذاره آدم به وبلاگ خودش هم سر بزنه! همیشه و در همه حال خوش باشی.

clever شنبه 2 دی 1385 ساعت 06:38 ق.ظ http://www.screenplay2007.mihanblog.com

سلام مهدی جون .. آقا من یه وبلای زدم ،‌ میخوام که شما برو بچه ها بهم لینک بدید که هم یه رونقی داشته باشه و هم اینکه توی موتورهای جست و جو تاثیر بزاره ..

خیلی مخلصیم ...

Mojgan108+2 سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 03:43 ب.ظ http://mojgan110.wordpress.com

میبینم که اتفاقی که واسه وفلاگ من پیش بینی کرده بودی ، برای وفلاگ خودت پیش اومد ! دی:

ایمان یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 12:25 ق.ظ

بابا دمت گرم . تو دیگه از کجا ماجرایی رو که چمستانی ها در آوردن و روی من اسم گذاشتن رو می دونی؟ جالبه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد