ماجرای گل دقیقه ۹۳

یکی بود یکی نبود ، یک تیم بود همیشه ۱۰ دقیقه آخر بازیش پر تماشاچی بود! گلهای دقیقه ۹۲ اش زبانزد خاص و عام شده بود اما چه سود! آخرش این گلها براشون هیچی نیاورد!

گذشت و گذشت تا دیروز!! من که بازی رو ندیدم ولی میگم دیروز بر من چه گذشت!

ساعت حدودا ۴:۳۰ بود که رفتم تو سایت ایران اسپرت دیدم به! استقلال ۳-۲ جلوئه! هر ۱۰ دقیقه یه نگاه می انداختم. آخرین بار که نگاه کردم دقیقه ۹۰ بود و نوشته بود که داور ۴ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده.

بعدش نمی دونم چی شد که حواسم پرت شد تا ساعت شد ۵:۱۰ و اخبار ورزشی شبکه خبر هم گذشته بود. با نگاهی ناامیدانه سایت ایران اسپرت رو آوردم بالا دیدم اون بالا نوشته مسابقه تمام شد

بعد دیدم نه! یه خبرایی هست اون زیر! ۳-۳  اوه! یعنی چی شده؟ سوتی املایی نباشه؟ یه خط پایین تر ، ... گلهای ملوان در دقایق ... و غلامی (۳+۹۰) به ثمر رسید!!  استقلالی ها هم تا این لحظه در دسترس نیستند که بهشون تبریک ویژه عرض نماییم! پس یه بار دیگه به خودم تبریک میگم.

همین! تموم شد! اینم از آپدیت این دفعه ما!!

/

در ضمن جناب آقای کم!!! چرا لینک از خودت در نوکردی تا بیام حالت رو وگیرم!