گزارش هفتگی

سلام علیکم جمیعا 

همگی خوبید؟ من که حالم خوبه ، البته این هفته واقعا تا مرز قات زدن پیش رفتم ولی خب این پول بدجوری آدم رو وسوسه میکنه باعث میشه آدم جلوی خودش رو بگیره!!    

هیچی دیگه ، بعد مدتها بالاخره ما هم صاحب یه اتاقک کوچیک توی زیرزمین امور خوابگاهها شدیم!!    ولی خب این دفعه ای قضیه خیلی فرق می کرد!! کار رو در حالی تحویل گرفتم که همه چی به هم ریخته بود ، ۳-۴ تا خوابگاه شبکه نداشتن ، شبکه داخلی اداره هم به خاطر صاعقه و سوختن سوییچ و روتر و ... تعطیل بود و کلی سیستم درب و داغون و ... ولی خب تا اینجا حداقل خودم از خودم راضی ام که یه کارهایی کردم و این ۱۰ روز میتونم بگم که وقت تلف شده نداشتم! البته یک چیزهای عجیب و غریبی هم از شبکه جات دیدیم که در این مقال نمیگنجه و فعلا هم لاینحل مونده! 

امروز هم به مبارکی دو دستگاه k750 خریداری نمودیم تا تحویل اولیای محترم بنماییم! مبارکشان و مبارکمان باشد! راستی شماره خطم رو از همین حالا پیش فروش می کنم!! میگن که تو مایه های ۰۹۱۱۳۰۰۰۳۰۰ هست ، حالا ۵-۶ تا بالا پایین شاید داشته باشه! 

هفته پیش هم که آبی ها حسابی ضایع شدن و دیگه خودتون میدونین که چی شد. کار تا اونجا پیش رفت که ارژنگ رفت برامون شیرینی گرفت واسه اینکه تیمشون بیشتر گل نخورد!! 

فردا هم بعد دو ماه میریم خونه ببینیم چه خبره!!   

همین دیگه ، شب و روزتون بخیر. خداحافظ تا دیدار بعدی 

گر سیریش شوی ‌ز یاهو پسورد سازی!!

  این صدای مهدی۲۰۶ است! صدای ما را از یاهو می شنوید!

آهای نامردایی که دلداری هم بهم ندادید!! لااقل بیاین بهم تبریک بگین! ایشالله یه روزی پسورداتون رو گم کنید بلکه یه خورده احساس همدردی هم حالیتون بشه! 

دوستانی هم که به اینجانب اظهار لطف داشتند ، در اسرع وقت مراتب سپاسگزاری ویژه از ایشان به عمل خواهد آمد. 

از این انشا نتیجه میگیریم که ای یاهوی یابو !! عددی نیستی داداش!!  برو خدا روزی ات رو جای دیگه حواله کنه!! دیگه هم به ID ما گیر نده. 

mahdi206 : سکته مغزی در پنجمین سالگرد!!

توضیح خاصی نداره!! از عنوان کاملا مشخصه! mahdi206 ، اکانتی که 5 سال پیش برای اولین بار توی اینترنت و سایت Yahoo برای خودم انتخاب کردم ، به دلایل نامعلومی ازطرف یاهو بسته شده!! اواخر مهر 1380 بود که این ID رو ساختم و حالا این ID با تمام اطلاعاتی که توش بود و با همه خاطراتی که باهاش داشتم رو ظاهرا باید به آشغالدونی تاریخ بسپرم ...
فعلا که هنوز کورسوی امیدی دارم تا ID رو برگردونم و حداقل مطمئن هستم که هک نشده. ولی اگه نتونم کاری کنم ، ...... نمی دونم!! اصلا نمی تونم بهش فکر کنم! دو روزه که نمی تونم بخوابم. اصلا تقصیر خودم بود که بهش اعتماد کردم. نباید اینقدر خودم رو محتاجش می کردم که حالا یک ساعت هم نتونم دوری اش رو تحمل کنم. فکر کنم بهترین کار در این شرایط این باشه که برم کار سربازی ام رو یکسره کنم تا یه خورده این ماجرا رو فراموش کنم.
ای کاش اکانتم هک میشد!! فکر کنم اینطوری زودتر میتونستم برگردونمش!! ای یاهوی لعنتی! لعنت به هر چی آمریکاییه که مایه شر شدن برای ما!!!