اللهم عجل لولیک الفرج

شب جمعه به پیشنهاد رضا رفتیم قم. (با رضا احتمالاً در آینده بیشتر آشنا میشید!) همه منظوره خوش گذشت! از یه طرف رضا هی راه به راه ما رو میخندوند از طرف دیگه اون حس قشنگ همیشگی موقع رفتن به قم و جمکران بهم دست داده بود. طبق معمول واسه همه دعا کردم البته این دفعه یه سفارش ویژه هم داشتم! شاید اگه تنها بودم تا صبح توی جمکران میموندم ولی خب هم خودم خسته بودم و هم رضا و اگه میموندیم دوتامون اونجا میخوابیدیم که من کلاً از خوابیدن توی اماکن مذهبی خوشم نمیاد. خلاصه حدودای ساعت یک شب برگشتیم سمت سمت تهران. 

این عکس رو گرفتم، هم برای اونهایی که جاشون خیلی خالی بود و هم برای مواقعی که دلم برای اونجا و صاحبش تنگ میشه: 

مسجد جمکران - 17 دی ماه 1388 

 به امید روزی که بیاد... اللهم عجل لولیک الفرج ...

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 26 دی 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://daftarekhaterat.persianblog.ir

سلام.
گویا وبلاگ ها هم کنترل میشه... این چندمین داره دارم پیغام میذارم ولی ثبت نمیشه!
به هر حال...
روزگار غریبی است!... واسه همه عقد کرده ها دعا کن!

سلام
حالا اگه فقط وبلاگها کنترل بشن خوبه باز! (اگه فیلتر شدم تقصیر توئه!)
در ضمن ما بیشتر محتاجیم به دعا!

یهو زد به سرم بیام اینجا پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام. عکس قشنگی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد