قهرمان شدیم!

نجات ۳ انصار ۱

فعلا همین تا بعدا تکمیلش کنم!!

قهرمان به فینال رسید

خب طبق وعده ای که داده بودیم،‌ دیروز بازی نیمه نهایی با یاوری برگزارشد و تیم نجات تونست ۲-۰ بازی رو ببره و به فینال صعود کنه. توی اون یکی بازی نیمه نهایی هم تیم انصار (که بازی اول رو ۳-۰ به تیم ما باخته بود) ۶-۲ کشاورز رو برد. (نیمه اولش ۱-۱ شد ، بقیه اش نقل به قول!!)

تیم یاوری ۲-۳ تا بازیکن سالنی باز ملی پوش (!!!) داشت که یکیشون دروازه بان تیم دانشگاه هم بود  و پارسال توی مسابقات کشوری ظاهرا فقط دو تا گل خورده بود. اما خب نجاته دیگه!! 

اوایل بازی متعادل بود. اولین حمله جدی با تیم ما بود که یه کارت زرد برای بازیکن حریف و یه خطا چسبیده به محوطه جریمه به همراه داشت که البته ثمری نداشت.

چند دقیقه بعد فشار تیم بالاخره نتیجه داد و خطای پنالتی و گلللللللللللللللللللل! 

بعد از گل تیم یاوری شروع کرد به حمله اما اونها هم برنامه خاصی نداشتن و فقط شوت توی کارشون بود که خب با رشادتهای مجید نامبر وان به جایی نرسیدن 

لازم به ذکره که من از مجید هیچگونه رشوه و اینا نگرفتم و این دفعه هم انصافا خوب دروازه بانی کرد   الان هم همش داره حسرت میخوره که چرا بازی قبل گل خورد وگرنه رکورد جالب بدون گل خورده میتونست از خودش به جا بذاره. مجید جان اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره 

 

تعدادی از تماشاگران پر شور انصاری که سالن رو روی سرشون گذاشته بودن

توصیه های کاپیتان هادی بین دو نیمه

نیمه دوم فشار تیم یاوری بیشتر شد و هر لحظه حلقه محاصره تنگ تر میشد و تیم ما هم گهگاهی حمله میکرد. وسطای نیمه دوم روی یک ضد حمله برق آسا کارت زرد دوم نصیب بازیکن حریف شد و اخراج!  (البته میدونین که توی فوتسال اخراج فقط دو دقیقه هست) توی اون دو دقیقه یکی دو تا موقعیت خوب نصیب تیم ما شد که با بدشانسی گل نشد. بعد از تمام شدن دو دقیقه تیم یاوری دیگه رسما پشت محوطه جریمه خیمه زد!! شوت پشت شوت! یه صحنه اشتباه مجید میرفت کار دست تیم بده که توپ به تیر عمودی خورد و برگشت توی دستهای خودش!!  (البته من چشمم توی دوربین بود اون صحنه رو بعدا از روی بازبینی فیلم متوجه شدم    )

اواخر بازی تیم یاوری تایم اوت گرفت اما یکی دو دقیقه بعد روی یک کار سریع گل دوم زده شد و خلاص 

بعد از گل که مثل آب سردی بود برسر بازیکن پرمدعای یاوری ، باز هم تیم ما میتونست گلزنی کنه که دو بار تیر دروازه و یه بار هم دروازه بان حریف مانع گلزنی شد تا بازی با همون نتیجه ۲-۰ تموم بشه. حالا فقط بازی فینال مونده اون هم با تیم انصار که به جز طرفدارای پر سر و صدا و سابقه یه باخت ۳-۰ چیز دیگه ای نداره!!

قهرمانان! خسته نباشید!

امشب منتظر یه عکس خوشگل از جام قهرمانی باشید! 

فقط زرد طلایی!

گزارش تصویری از مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره دانشجویان خوابگاهی دانشگاه امیرکبیر!

نجات اللهی 5 سحرخیز 1
(کی بود میگفت سحرخیز باش تا کامروا باشی؟ )

حلقه اتحاد نجاتیون که با فریاد نجات پایان گرفت!

دفاع به سبک تیم ما !! البته تیم حریف با توجه به اینکه به فوتبال چمنی عادت داشت بیشتر به فکر شوتزنی بود تا پاسکاری و معمولا هم شوتهاشون توی اوت!!


اینم چهره شاخص تیم نجات، مجید میرزاپوری با شماره نامبر وان که ۳۰ ثانیه نشده گل اول بازی رو توی دروازه خودش دید (فکر کنم بهتر باشه از این به بعد بهش بگیم مجید ۳۰ ثانیه ، تیریپ علی سامره که بهش میگفتن علی ۳۰ ثانیه !!)

بله دیگه! وقتی تیم شما بازی ۱-۰ برده رو  ۵-۱ عقب بیفته بایدم قیافه نیمکت نشیناتون اینجوری بشه!! لازم به ذکره که سحرخیزان محترم اکثراً از بربچز ارشد بیدند.

 

و به این ترتیب با دو برد ۳-۰ و یک برد ۵-۱ تیم نجات با اقتدار گام به نیمه نهایی گذاشت. منتظر گزارش بازی نیمه نهایی با یاوری باشید! وعده ما شنبه ساعت ۸ شب سالن تربیت بدنی دانشگاه!