دنیایی جدید با Canon S2 IS

بالاخره بعد از ۴۵ روز از خراب شدن دوربین قبلی ام و کش و قوس های فراوان ، دیروز یک عدد Canon S2 IS به لابراتوار عکاسی دیجیتال من اضافه شد

و امروز در مراسمی با حضور بربچز بلک مایس در محل نمایشگاه الکامپ از این دوربین پرده برداری شد!

خب حالا بیاین به من تبریک بگین!

Special For Shazdeh !!!

با کمال مسرت و خوشبختی اعلام می دارد که دوربین جدید فوجی به مدل Fujifilm FinePix S6500fd و با شعار it can’t wait to see your face (قابلیت شناسایی صورت انسان در عکس ) روانه بازار می شود! تا اکتبر ۲۰۰۶ !! انشاءالله فرودین ۸۶ در تهران!

توضیحات واضحات : شازده بیا بزن پس کله ی من! من فکر کردم که اومده! این عادت ویرایش کردن پستها رو هم هنوز ول نکردم!

سال به سال ، دریغ از پارسال!

من امروز الکامپ شدم ،‌ یعنی رفتم بعدش اونجا خیلی با حال بود ، ‌نصف هر سالن فضای خالی گذاشتن واسه استراحت بازدید کننده ها ، سالن ۴۱ رو هم تعطیل کردن که بیخودی شما خسته نشین بعدش کلی شرکت داخلی و خارجی شرکت کردن توی نمایشگاه ، مثلا سالن ۳۵ ، حدود ۷۰ درصدش واسه وزارت بازرگانی بود ، ‌۲۰ درضدش واسه بانک ملت و تامین اجتماعی ، بقیه اش هم خالی بود بعد این وزارت بازرگانی خودش کلی شرکت داشت ، خب اینا همه حساب میشن دیگه. یا مثلا سالن ۳۱ بود فکر کنم ، اونم بیشتر از نصفش مال ایزایران بود!

گزارشم رو کوتاه کنم!  (اولش نوشتم اراجیف ، بعد گفتم زشته ، خانواده این ور رد میشه   )

نمایشگاه نرین سنگین ترین ، یه دونه ایران رهجو هم که شرکت کرده بود که خب نمایشگاه دائمی اش توی پایتخت هست ، اتفاقا اونجا توشیبا و ASUS و هزار تا کله گنده دیگه رو میشه بغل هم پیدا کرد ولی اینجا نه!

راستی داتک هم نبود ، پارس آنلاین هم نبود ، ولی سپنتا بود ، آسیاتک هم بود ، منم یه فرم الکی پر کردم به اسم یه نفر دیگه

fuji نبود ، canon نبود ، acer رو من ندیدم ، hp هم ندیدم ، گیگابایت نبود ، فراسو نبود!!! شرکت معظم زولتریکس کیش بود ، دوران  بود ، فاران بود ، اصلا هر چی شرکت UPS ساز داریم توی نمایشگاه بودن ، گرین هم بود ،‌ thermaltake   هم بود!

شرکتهای نرم افزاری اصولا خیلی کم بودن امسال ، شایدم من ندیدمشون ، چون فقط دنبال غرفه canon می گشتم! ولی نشریه جات کامپیوتری تا دلتون بخواد بودن!

اوه راستی! از درب شمالی اگه تشریف می برین ، سی دی فروشان محترم هم هستن ،‌ اون پل متحرک گنده رو هم ثابتش کردن ، ظاهرا دیگه تکون نمیخوره!! اینترنت هم که میگفتن هست ، من ندیدم جایی ، یه جایی هم قرار بود واسه بازیهای کامپیوتری تولید داخل بذارن که مشاهده نگردید ، هر کسی پیدا کرد آدرس بده!

ضمنا به گفته یکی از دوستان ، صبحش ۱۰۰۰ تومن ورودی میگرفتن از ما که نگرفتن!! خدا رو شکر!!

دیگه همینا! کلا ضدحال خوردم ، ‌راستی کل رفتن و برگشتم من سه ساعت هم نشد! دو ساعتش هم توی راه بودم

این بود گزارش مختصر مفید ما از الکامپ دوازدهم ، عکس متعاقبا ارسال می گردد

سی یو فرای دی! من الصبح الی العصر!