توضیحاتی در مورد قبلی!!

سلامی دوباره چو بوی خوش قورمه سبزی!!

والا در راستای پست قبلی عرض شود که من همیشه زیادی عجولم!! ولی خب خوشبختانه این دفعه یه خورده با فکر و برنامه اومدم جلو و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و در در حقیقت یه دستی خوردند!! مبارکشان باشد!!

خب این قضیه از اول هم قرار نبود لو بره و لو نخواهد رفت!! در حال حاضر توجه شما را به این عکس زیبا جلب می کنم!!

راستی یادتون نره کلی هم الان از من تشکر کنید که این عکس رو گذاشتم. چون بعد قریب یک ماه رم موبایلم رو حاضر شدم از گوشی در بیارم!

در ضمن این قضیه به مراتب از خبرخوش هسته ای و برنامه ۵ ساله هشتم مهمتر و چه بسا واسه ی من حیاتی تر می بوده است!!

خوش باشید!!

ماجرای سنسور ۳۰۰ هزار تومانی و ... ؟!!

با توجه به اینکه در حال حاضر قراره قضیه مسکوت بمونه ، از هر گونه توضیحات اضافی معذوریم. بعداً !!!

 

نتیجه گیری اخلاقی : یک واقعیت تلخ که همگان می دانند!

 

پی نوشت : به زودی اسناد این ماجرا در همین مکان فاش خواهد شد.